locus select fysiotherapie arnhem heteren

Locus Select

Chronische pijnbestrijding met Locus Select

Heb je veel last van rugpijn of andere pijn en is er geen enkele vorm van therapie die bijdraagt aan natuurlijke en chronische pijnbestrijding? Wanneer geen enkele therapie je helpt om je steeds terugkerende en/of aanhoudende pijnklachten te verminderen, krijg je daar last van je in de dagelijkse activiteiten zoals werk, sport en het huishouden. Je kunt activiteiten steeds minder lang volhouden of gaat ze vermijden, omdat je weet dat je er daarna te lang last van hebt. Maar ook komt de relatie met je omgeving onder druk te staan, omdat er onbegrip is of omdat jouw lontje korter is dan normaal.

Natuurlijke en chronische pijnbestrijding biedt dé oplossing

Wordt jouw leven momenteel beheerst door hevige pijn? Dan is de Locus Select methode voor jou een oplossing. Geen maandenlange therapie, geen naalden, geen triggerpoint massage, geen eindeloze oefeningen. Wat je wel krijgt is een traject waarin we op zoek gaan naar de oorzaak van je rugpijn of andere pijn en inzetten op effectieve pijnbestrijding. De pijn gaan we namelijk behandelen met natuurlijke, chronische pijnbestrijding en we zorgen ervoor dat je zenuwstelsel kalmeert. Hierdoor vermindert de kans dat de pijn terugkomt.

Het verloop van het traject

Nadat je je hebt aangemeld via het formulier op deze website, beoordelen we in een telefonische adviessessie of we je optimaal kunnen helpen met je pijnklachten. Heb je baat bij onze natuurlijke en chronische pijnbestrijding bij rugpijn, een hernia of een ander soort pijn? Dan gaan we als volgt aan het werk:

• Individuele intake
  • Coaching en voorbereidende opdrachten
  • Locus Select dag volgens reset-methode van 10.00 tot 17.00 uur
  • Follow up sessie
  • Werkboek, boek, DVD
  • Individuele begeleiding via de e-mail

Neem contact op en zet de eerst stap naar een pijnvrij leven

Wij hebben veel ervaring (17 jaar) met het werken met mensen die pijn hebben of revalideren. We heb vele cursussen, opleidingen en lezingen gevolgd en hebben een gezonde interesse in het vak. Door al deze zaken kunnen we samen uitstekend werken aan herstel en een gezond, (pijn)vrij leven dat je weer hoop geeft voor de toekomst. Spreekt dit je aan? Of heb je vragen over de natuurlijke en chronische pijnbestrijding die ik kan geven bij rugpijn en andere pijnklachten? Neem dan nu contact op:

Klik hier voor een afspraak

Of bel met 06 14432123 (Arnhem)