Locus Select

Wanneer geen enkele vorm van therapie je helpt om je steeds terugkerende en/ of aanhoudende pijnklachten te verminderen dan krijg je daar last van je in de dagelijkse activiteiten zoals werk, sport en het huishouden. Je kan activiteiten steeds minder lang volhouden of gaat ze vermijden, omdat je weet dat je er daarna te lang last van hebt.

Maar ook komt de relatie met je omgeving onder druk te staan, omdat er onbegrip is of omdat jouw lontje korter is dan normaal.

Is dit hoe jouw leven er op dit moment uitziet? Dan is de Locus Select methode voor jou een oplossing. Geen maandenlange therapie, geen naalden, geen triggerpoint massage, geen eindeloze oefeningen.

Wat je wel krijgt is een traject waarin we op zoek gaan naar de oorzaak van de je pijn. Deze gaan we behandelen en we zorgen ervoor dat je zenuwstelsel kalmeert en we verminderen daarmee de kans dat je pijn terugkrijgt.

Nadat je je hebt aangemeld via het formulier op deze website, beoordeel ik in een telefonische adviessessie of ik je optimaal kan helpen met je pijnklachten.

Dan gaan we als volgt aan het werk:

Individuele intake

Coaching en voorbereidende opdrachten

Locus Select dag volgens reset methode van 10.00 tot 17.00

Follow up sessie

Werkboek, boek, DVD

Individuele begeleiding via de mail

Door mijn ervaring (17 jaar) in het werken met mensen met pijn en de vele cursussen, opleidingen lezingen en gezonde interesse in kunnen we samen werken aan een gezond, (pijn)vrij leven dat je weer hoop geeft voor de toekomst.

Spreekt dit je aan? Neem dan nu contact op:

Klik hier voor een afspraak

Of bel met 06 14432123 (Arnhem)

Of bel met 026 4722466 (Heteren)