• Arnhem 06-14432123 | Heteren 026-4722466

Locus herstel

Fysiotherapie

Wanneer je pijnklachten ervaart in je lichaam, hoef je niet altijd meteen naar de fysiotherapeut. Maar soms kan je niet anders en zul je er iets aan moeten doen. Je bent bijvoorbeeld genoodzaakt om je werk te kunnen blijven doen om geld te verdienen. Of je wil je team niet in de steek laten. Ook de dagelijkse werkzaamheden in het gezin gaan gewoon door en kan je niet zomaar laten liggen. Als je het echt niet meer alleen kunt oplossen dan is het tijd voor een afspraak bij Locus.

Afspraak maken

Je kunt bij ons terecht voor:

• Rug- en nekklachten, hernia’s

• Schouderklachten (slijmbeursontsteking, frozen shoulder)

• Sportblessures (verdraaide knie, gekneusde enkel, hamstringblessure)

• Tenniselleboog en golferselleboog

• Bekkenbodemklachten (incontinentie, obstipatie, verzakking, prostaatklachten en zindelijkheidsproblemen bij kinderen)

• Hooikoortstape

• Vaatproblematiek in de benen, etalagebenen

• Revalidatieprogramma's voor Osteoporose en Diabete

• Revalidatie na een nieuwe gewrichtsprothese of operatie

• Chronische (hoofd)pijnklachten

Maak gebruik van onze kennis en expertise, ons uitgebreide netwerk (aangesloten bij Chronisch Zorgnet en Mckenzie netwerk), de vele cursussen en opleidingen die we gevolgd hebben en zie de resultaten.

Afspraak maken

Maak een afspraak

Bij Locus werken we op verschillende manieren aan je gezondheid. Weten hoe wij jou kunnen helpen? Bekijk onze therapievormen en maak direct een afspraak.